with every hug, you make me fall in love

idag har jag sovit till halv tolv, i 11 timmar, och ändå känner jag mig trött!
igår innan jag somnade satt jag på filmen "svärdet i stenen" som jag var och KÖPTE för att jag har blivit helt beroende av disneyfilmer. helt sjukt. men jag hann i alla fall inte se hela, så tänkte se klart den nu.
vid två kommer mamma och vi ska åka och handla, sen ska vi vänta på issa som slutar halv fyra och sen ska vi hem till landet en stund innan vi drar på kick offen! det ska bli så jävla kul! :D jag har inte packat nånting än så måste göra det sen! och så måste jag duscha, shit vad mycket jag ska hinna med. nu är det lite ont om tid känns det som.

_________________________________________________________

seeing you kills me now! 
fan vad jag hatar att allt sket sig, det går inte att sluta tänka på dig.

jag kommer aldrig sluta hoppas.
och nu känner jag mig som världens töntigaste person


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0