mu, bä, dubbelkvack, dubbelkvack!

vinst med 14-7 igår! så jävla najs. jag gjorde 4 mål och 3 ass, helnöjd! :D
fast jag råkade vricka till min fot, men tyckte inte det var så farligt så jag fortsatte spela. inte så bra, eftersom jag fick jätte ont sen efter..

vi var kvar i säve en stund och såg dom som spelade efter, och sen även lite fotboll. kulikul.
ungefär tjugo i tio cyklade jag och camilla till maxi och köpte ben & jerry's!
sen satt vi och kollade scrubs och flummade massa, så vi var tvugna att ut och gå för att lugna ner oss lite. när vi kom tillbaka somnade vi till filmen ghost.

imorse vaknade jag när rörmokaren kom hit, han var inte så tyst precis. bitchig var han också.
jag ringde till praktiken och sa att jag inte kunde komma på grund av min fot.


så nu på morgonen har jag och camilla sett snövit och haft mys, den filmen är bäst! jag har fått värsta disney-beroendet.



vi ska snart ner på stan en stund :)
ikväll blir det ett försök till ibg och sen hockey! :) 

JUSTE! fick sms av adam igår. Torsdagen den 22/10 (höstlovet) är det feest! och jag och camilla säljer biljetter, så hör av dig om du är intresserad! :D 0765543132. 
du kan också prata med camilla, 0734091195.

Kommentarer
Postat av: jennaah

vad är de för fest ? :D visby sound ?

2009-10-08 @ 16:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0