godmorgon alla glada

det blev en helt fantastisk innebandy-söndag, med mycket skratt och mycket mycket ögongodis! tyvärr blev det bara vinst för ena laget. men aja.

efter matcherna åkte jag, louise, issa och camilla och handlade på maxi. sen hem och se hål i väggen och parlamentet. efter det blev det en ben & jerry's och skönheten och odjuret- kväll. myspys.
och när den underbara filmen var slut flippade vi ur totalt! herregud, det var jävligt kul. men oj om nån får se filmerna vi gjorde..

jag kom i säng runt ett. men det gjorde inget, för idag ska jag inte på ibg för att jag har sträckt mitt högra baklår.
 

nej, nu måste jag cykla! med min totalpunkterade cykel. 

heiiiiiiira.    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0