09-10-19

igår spelade jag, issa, jennifer, ronja och fanny med damjuniorlaget (94/95) och vi vann med 20-9. vår femma gjorde 16 av målen. kändes bra. själv gjorde jag 6 mål och 5 assist. kändes bra!

ungefär vid sex kom johanna, sara och camilla hit. johanna började laga mat. senare kom emily och matilda. sen var kvällen igång. herregud säger jag bara. det var en väldigt oklar men oj så rolig kväll! det måste vi göra om!

idag har jag jobbat på imse vimse med johanna, matilda, emily, sara och jennifer. det var helt okej när vi väl kom upp i lite tempo.
har hunnit med att träna ikväll också, det gick inte så bra. jag var typ helt seg.
imorgon är det jobb igen. så nu måste jag sova!

om exakt 3 månader fyller jag 18!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0