091126

igår såg jag och camilla twilight. den var bättre andra gången! efter det gick vi ut och gick en stund. men det bara jobbigt för det enda jag kunde tänka på var att jag snart skulle gå hem SJÄLV och gå och lägga mig SJÄLV och sova SJÄLV. det är inte kul i vårat boende.. jag ville verkligen inte! 
jag ringde mamma. hon sa att hon kunde komma och hämta mig. då kände jag bara hur löjligt allt kändes, och sa att det inte behövdes. men dom gav sig inte. halv tolv var jag i trygga dalhem. väldigt väldigt skönt. 

idag har jag haft fullt upp! efter mycket om och men tog jag den där omtalade sprutan även fast jag egentligen inte skulle. jag kände då att det var en bra grej! och det gjorde inte ont alls. men jag har blivit varnad av ungefär alla jag träffat att det kommer göra ont imorgon..
på ibg gjorde det ont i armen varje gång jag sköt och jag var jättehängig. på våran träning som var direkt efter orkade jag ingenting! och jag kunde inte göra armhävningar.. inte bra.
efter träningen skyndade jag hem och duschade och åt. sen drog jag, camilla och robbin till bion. new moon. JAG ÄR FUCKING KÄR I DOM HÄR FILMERNA NU! shit asså. tvåan var bra! och den gör ettan bättre! åhh, jag vill se dom igen! och jag vill se nästa! 



nu är klockan snart tolv, jag har ont i min arm och mår verkligen inte alls bra. får se hur det känns imorgon.
nu ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0