091103

jag ogillar skarpt motvind
jag ogillar skarpt när det är 30 sekunder kvar av matchen, man ligger under med 1 mål, gör allt man kan för att få tag i bollen, får bollen, kan avgöra, tänker att nu jävlar avgöra jag, så skjuter man käpp rätt åt helvete och det blir förlust..
jag ogillar skarpt att pengar tar slut på mobilen, min vän kan inte svara.

jag gillar skarpt när det går bra för andra. i detta påståendet menar jag malmisen!
jag gillar skarpt att vi är lediga på torsdag, och att onsdagkvällen blir på topp!
jag gillar skarpt att äta ben & jerry's
jag gillar skarpt att lyssna på låten "will you be there" med michael jaksson
jag gillar skarpt att jag tänker sova nu.


ser ut som att gillar tar hem segern mot ogillar, så varför klaga.

Kommentarer
Postat av: Ronja

AW OLIVIA! :*

2009-11-03 @ 22:54:03
URL: http://ronjos.blogg.se/
Postat av: Anonym

me tom elr? ;)

2009-11-05 @ 18:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0