091102

igårkväll hade jag, camilla och issa vår trditionella ben & jerry's söndag. lika mysigt som vanligt.
idag sov jag till tio, jag sket i strykan rent ut sagt. jag orkade inte!
när vi slöt vid tre tog jag och issa en tur på stan och skulle köpa present till mamma. jag hittade en jacka som jag köpte, men är inte riktigt säker på om jag vill behålla den. vi skyndade hem och lagade mat, sen drog vi på träning. vi tränar 21-22 och jag ogillar det! eller, det kanske är skönt att man hinner med massa innan träningen, men när man kommer hem är det så sent och man är så trött. klockan är elva och jag ska ännu duscha!

jag får damp på att camilla inte svarar på sms, eftersom hon ska komma förbi och lämna mitt puder och min rouge som hon råkade få med sig i fredags. jag vill att hon kommer så fort som möjligt så jag kan få gå och duscha och sen hoppa i säng.

Karolina ringde mig tidigare idag och berättade roligt nyheter. Grattis! :)

IDAG FYLLER MIN MAMMA ÅÅÅÅR!

___________________________________________________________

I give up forever to touch you 


Kommentarer
Postat av: Karrrrrrrro

JAA! :D och fan vad snygg du är förresten! och gratta din mamma från mig!

2009-11-03 @ 21:11:46
URL: http://karolinalyngstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0