you spin my head right round

igår gick jag upp vid nio, åt frukost och cyklade till fotbollsplanen. skulle spela match med 93. mot P18. Johanna och Erika var med :D jag var på vänsterbacken som vanligt och det började bra! :) efter första stod det 0-0. jag vet inte vad som hände i andra riktigt, men vi förlorade i alla fall med 3-0.. :(
när jag kom hem tog jag en dusch, sen satt jag mig framför datorn. aron kom hem och började berätta om sin händelserika kväll. han hade varit överallt, fårösund tex. och sen hade han kommit hem halv fyra! intressant.
jag sov en stund. sen grillade vi, hela familjen och satt ute i solen och år. jätteskönt :)
kvällen spenderades framför tvn. och natten i dalhem.

imorse åkte vi in med mamma. skönt med skjuts till skolan!
efter skolan när vi skulle gå hem regnade det som tusan! jag och camilla satt oss i caffis med lite trevligt folk och väntade på bättre väder. men det kom aldrig, så vi gav oss ut i spöregnet. hemma vid mig lämnade vi lite grejer, bytte om och så. sen gick vi till öster och gick massa ärenden  ;) sen tillbaka hem till mig och se film. AUSTRALIA :D den var bra! även fast vi lyckades somna ifrån den en stund.
runt åtta gick camilla hem, jag åt och flamsade lite med louise.
sedan fick jag sms, från ett nummer jag inte hade. eller inte på den mobilen jag har nu i alla fall. min vanliga är ju stendöd :/ personen vägrade säga vem det var, men sen kom jag på det! wiiie :D
nu ska jag plugga lite till provet vi har imorgon, sen sova!

jag fick 48/48 poäng på daorkunskapsprovet förresten :D

PÅ ONSDAG ÄR DET SÄVEFEST! fett med taggad :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0