a dream is a dream

jag vaknade av att louise kom in i mitt rum och letade efter mitt smink, jag kunde inte se hur mycket klockan var för min mobil var död. och går nu inte att starta alls :/  
jag försökte somna om när louise gått men det gick inte så bra för grannen hade precis börjat klippa gräsjävlet med världens högljudda gräsklippare!
jag gick upp runt tio, gick ner och tänkte äta frukost i lugn och ro. men såklart skulle pappa dammsuga!
och en satans träningsverk har jag också, överallt! kan knappt röra mig. men, det måste ju betyda att jag i alla fall har tillräckligt med muskler att de duger att få träningsverk i. jippie. 
jag orkade inte med allt kaos som verkade bli bara värre och värre på nedervåningen i vårt hus. så jag gick upp, la mig på min säng och började se våran film från när vi gjorde småstjärnorna i femman. asså, alla är så söta. och verkligen seriösa. men det är ju ändå ganska tråkiga uppträdanden vi har :p jag kollade noga igenom alla nummer eftersom det pratas om att vi ska göra det igen! samma nummer, samma kläder.. haha! ska jag klämma på mig dom där blåa fläschiga abba-byxorna jag hade i femman? ohhyes. 
sen såg jag en film till, revolutionary road. huvudpersonerna var samma som i titanic! så jag tänkte att den måste ju vara bra! den var GANSKA bra. rätt konstig, men ändå sorglig. 
jag nöjde mig inte förrens jag sett a walk to remember också och fått gråta lite. då gick jag ner, klockan var typ fyra. jag hjälpte mamma lite i köket. 
vid sex blev grabbarna i familjen och jag "bjudna" till joel på grillat och sen godis. louise var i fårösund på träingsläger, issa var på fastlandet och mamma hade massa personer från sin gamla klass inne vid oss. 
vi satt vid joel hela kvällen och såg tv. vid tolv var vi tvugna att gå in till oss eftersom han ville sova. 

nu sitter jag i min säng och har precis smörjt in mina lår som får kramp med linement, det luktar jenka i hela rummet. 
imorgon ska jag upp tidigt och spela fotboll. önska mig lycka till. 
godnatt.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0