there's nothing else i can say

igår när jag kom till stan tog jag en härlig promenad med camilla. eller vi låg på bryggan vid kallis och pratade av oss massa! vi hade så mycket att prata om efter den långa helgen. häärligt :D 
sen gick jag hem och sov.

jo, det var jobbigt att kliva upp imorse. 
kändes som att det var jättelängesen man var i skolan, och alla hade mycket att diskutera och berätta. 
jag blev arg på min lärare idag. vi pratade om min praktik, jag trodde han skulle berätta massa bra saker för det känns ju verkligen bra. men han sa att jag var tvungen att "tuffa till mig". asså, jag hatar verkligen när folk säger så!!!!! vafan, jag vill inte vara en person som går runt och tror att den är störst, bäst och vackrast. och sen sa han, "tänk dig att du spelar en fotbolls eller innebandymatch, så som du tar för dig på planen ska du göra i livet också" eller nåt sånt. och vad fan vet han om det? och vafan har det med saken att göra? ahhhh! :@ 
jag och camilla struntade i sista lektionen, så vid två gick vi hem, bytte om lite och sen vidare till almedalen. där la vi oss på en filt, lyssnade på musik och solade. hur skönt som helst :D lite senare kom bp och emil. sen issa, ronja och några. kul att se ronja igen :D och sen även john och patrick, insmorda med olja och bergssprängaren i handen! wiie. 
halv fem gick jag och min syster hem. vi lagade mat och åt. louise kom hem också. vi bytte om, och jag började bli lite nervös. vi skulle nämligen träna med a-laget! jag kände verkligen innan vi började träna att nu jävlar, nu ska jag satsa, nu ska jag orka och nu ska jag bli bäst! 
träningen gick väl ganska bra, men det var så jävla jobbigt! uppvärmning, hopprep. sen en jobbig jävla hinderbana som vi sprang runt på i 45 minuter. sen match. det kanske inte låter så jobbigt, men det var asjobbigt! fast det var kul att äntligen få hålla i klubban igen och spela lite :) 
jag var i alla fall helt snurrig i huvet efter träningen och maten satt uppe i halsen kändes det som. men jag hade klarat första träningen, wihuu. 
men såklart skulle jag få ont i halsen idag och nu efter träningen har jag jätteont och är hes. jag har nyst 517 gånger sen jag kom hem. inte okej. 

vi har fått lite fler bilder från lägret i somras, som jag och louise har sett på idag, kul att se, skratta åt och minnas :) 

imorgon hoppas vi på sol och en bättre hals. 
godnatt  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0