wish i could fly

i förrgår
det blev inget hem och sova, det blev almedalen. det belv inte en kokosboll, inte två kokosbollar. det blev sex kokosbollar! så jävla gott :D
efter det gick jag och camilla hem till mig och lagade och åt mat. fattar inte hur vi orkade, hade ju precis smockat i oss sex kokosbollar var! men jaja, vi kan om vi vill.
vi hängde framför min tv och louises dator. som louise förstörde när hon kom hem, hon spillde vatten över den.. så den är bara svart med såndär konstig text och så piper den. du är så duktig louise.
när klockan var typ halv tio gick jag och camilla ut och spelade pärk i malmros rondellen. askul :D sen tog vi en promenad bland allt studentvimmel, det var människor med vita mössor överallt. jag vill också ta studenten!
halv tolv kom jag i säng.

igår
upp och iväg till mitt kära apotek, näst sista dagen.
när jag kom hem sken solen, jag ville ut och ha kul. så jag hörde av mig till en kär vän och hon skulle bara träna sen skulle vi ut och ta en promenad och en väldigt behövlig pratstund.
jag spelade innebandy i mitt hem medans jag väntade. faaan vad sugen jag är på innebandy, på att göra mål! jag kände verkligen när jag stod där och passade mot väggen att det här är det roligaste som finns!
tillslut kom ronja. kul att se henne :D vi gick ut, hamnade i almedalen. vi satt där och pratade jättelänge om allt möjligt. så skönt att bara få prata. sen gungade vi och taggade till avslutningen! det ska bli såhäääääääääääär kul! :)
när det började bli kallt gick vi hemåt. vi måste vart jädra snygga asså, för det var minst tre "gäng" som sa hej tjejer, blinkade med ögonen och busvisslade. yeaah.
hemma vid mig blev vi hungriga och kokade gröt. det var mums. klockan var väl halv elva när ronja cyklade hem.
jag tog en dusch och gick och la mig.
jätterolig kväll verkligen! ronja, du är så himla great, sweet, snajs och toppen! <3

idag
ibland förstår jag mig inte på mig själv! louise sov inte hemma, och jag brukar alltid vakna när hon går upp. men nu gick hon ju inte upp. så jag vaknade klockan nio! BRA JOBBAT! jag som skulle vara på apoteket vid åtta! och det som var sista dagen! fifan verkligen. jag hade ju ställt alarm och det var avstängt när jag vaknade, men jag kan inte komma ihåg att jag har stängt av det eller vaknat av det överhuvudtaget..
jaja, jag skyndade i alla fall iväg till apoteket. och som tur var var det typ lugnt. det var en jättebra sista dag. och jag har verklligen haft kul där! och lärt mig massor! jag fick som present att plocka ihop grejer för 300 kronor. så nu är jag några schampoo och hudkrämer rikare :)
när jag slöt yrade jag runt på stan och tittade lite. träffade johanna och matilda :)
issa kom in vid fem, jag handlade de saker jag tittat på tidigare. ett jättefint linne och ett par trekvarts jeanslegging som jag ska har på konfirmationen imorgon :)
vi åkte med mamma hem till mig, jag packade ihop mina grejer och åkte hem hit till landet. issa skulle till lukas. jag tänker försöka fixa så lukas kommer på issas konfirmation imorgon och att han är med på middagen efter! det hade vart askul! :D men issa verkar inte så positiv till det..
min pappi är sjuk. han åkte in på lassarettet inatt. nu är han hemma, men inte helt frisk :/

imorgonkväll ska jag kanske umgås massa med ronja :D och på söndag blir tittning på studenter som åker fina bilar i fina klänningar. jippie :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Rondell pärk och kokosbollar is the shieet! <3 Kokosbollsmage! ;)

2009-05-30 @ 21:41:06
Postat av: R

AW det var bääääst!

2009-05-31 @ 23:20:24
URL: http://ronjos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0