the gift of a day

Tisdag
kort dag i skolan. vi slöt efter gympan, där vi hade orientering och jag blev pissblöt om fötterna!
jag cyklade hem, tog en dusch och la mig och såg på film. the ultimate gift. den var bra verkligen :) nån som har sett den? för jag undrar vad den lilla tjejen gör på hans farfars begravning i början :s
när filmen var slut sken solen för fullt utanför, jag gick ut och satt mig en stund.
klockan fem kom sara och hennes mamma och hämtade mig. vi skulle till boda borg med laget :D jättekul och se alla igen verkligen! vi grillade, babblade och skrattade en massa först. sen in på boda borg och lekte! mitt lag bestod av sara, jennifer, linnea och mig. vi var bäst! :D 
vi sprang väl runt där i två timmar. fifan vad arg jag blir! någon som klarat andra rummet på uv? det går ju bara inte :o
när vi kände oss nöjda gick vi ut och åkte rutchkana! svinkul. fast fan vad rädd jag blev när den där gubben kom. 
haha, jag och jennifer var lite busiga, men det var ju så gott! ;)
jag åkte med ronja till stan sen. då träffade jag på camilla, hon skulle på promenad. jag hängde med :)
i almedalen skulle jag se om jag kunde fånga en såndär anka. men när jag skulle kasta mig på en så flög alla iväg. då börjar en jättearg gubbe skrika på mig! att jag skulle låta bli och skrämma fåglarna och massa. aspinsamt!
andreas ringde mig, det var verkligen hur längesen som helst som vi pratade! shit asså. jättekul att prata med dig igen :) du är fortfarande min bästa vän, bara så du vet.
elva kom jag i säng.

Onsdag
gick till skolan för att ha två lektioner. eller, jag och camilla var inte på den andra. vi satt och lyssnade på konsert i caffis istället :) vi blev sittandes i tre timmar. klockan tolv gick vi hem och åt. såg även på min småstjärnefilm, några goda skratt blev det! ;) 
nu har camilla precis gått hem. jag sitter och taggar till lite bra musik. för ikväll ska vi rocka loss på hamnplan! :D
nu ska jag diska, sen sova lite.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0