let me love you

igår kväll hjälptes 5 av 8 i familjen åt att baka pizza. mys :) vi åt, pizzorna, sen godis :D på tv var det robinsson. fan vad rätt att hon gnällkärringen åkte ut! efter det var det datorn hela kvällen för min del. tänkte se en film innan jag somnade, men den hade inte laddad klart tydligen.

imorse kom mamma in och väckte mig vid nio.. för dom skulle åka. jag sov vidare till halv elva. vaknade av att jag var jättekissnödig. på vägen tillbaka till rummet såg jag en halvdöd humla som krälade runt. jag släppte ut den, den flög iväg och jag hade räddad ett liv. wiie.
aron kom hem, hans kommentar till mitt hår: "har du blivit brunhårig din bitch?"
vi åt frukost. och såg en film, the heartbreak kid tror jag den hette. rätt rolig :)
mam, pap, bruur kom hem. vi åt mat, jag gick och la mig och sov lite.
kvart över tre började vi åka mot stenkyrka. jag var inte alls taggad. :/ bara nervös, för sara stod för motståndet. och hon spelar högerforward och jag vänsterback. skiiiit.
matchen började bra. sara var inte på planen, yes! vi tog ledningen. men hade den inte så länge. första halvlek slutade 4-2 till dom :( men vi hade motvind, får väl skylla på det. fast ett mål var totaly mitt fel..
i andra hade vi medvind och allt gick svinbra! förutom att vi inte satt våra frilägen. vi hade väl runt 3, 4 stycken. men ett mål fick vi in! sista minuten fick vi tre hörnor, alla var skitbra men vi fick fan ändå inte in bollen! jävla skit. ännu en sur förlust.

jag åkte med mamma och pappa till stan. 
snart är det hockey-vm final :D men jag har prov i samhäll imorgon som jag måste plugga till. har verkligen ingen lust! :/
imorgon är det match igen, med div. 4 laget. :)

ha en trevlig kväll.

you're just to good to be true, can't take my eyes off you.
you feel like heaven to touch, i wanna hold you so much.
 

Kommentarer
Postat av: sara

jag var ju visst på planen? spelade typ hela matchen?

2009-05-11 @ 12:43:44
Postat av: olivia

jo, men du började inte på planen. förlåt, glömde nämna att du spelade sen.

2009-05-11 @ 15:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0