im so happy, im so glad

igår vaknade jag tidigt. klockan tio var nästan hela familjen samlad i kyrkan för att se på issas konfirmation. det var hur fint som helst :) bilder kommer snarast!
när det var klart i kyrkan åkte vi hem hit, issa fick presenter och vi åt massa gott!
jag och mina systrar cyklade upp till fotbollsplanen och såg när dalhem mötte endskede, dom förlorade :( när vi kom hem grillade vi. efter det åkte jag med louise in till stan. lämnade av lite grejer hemma, sen vidare hem till hampus. där var också ronja, carro, sara, emil och jesper. vi såg speedway. sen kom också john och patrick. och carro och ronja gick. när finalen var klar och sveirge kommit trea tog vi en tur på stan. vi hittade en stol, några arga killar och ett kraschat fönster. men annars hände det inte så mycket. så vi hamnade på mcdonalds tillslut. men det blev bara drygt, så alla bestämde sig för att vandra hemåt.
jag och sara gick och la oss och sov.
jag vaknade när louise kom hem, hon hade även med sig en ganska full blond brat som inte orkade gå hem.
jag somnade igen typ halv fyra :/

vi vaknade halv elva, jag louise och sara. vi gick till coop och handlade frukost. sen satt vi ute i solen och åt. jag och louise började städa lite och sara åkte hem.
när vi tyckte att vi var klara med "städandet" la vi oss och solade.
ungefär vid två kom issa till stan. vi gick ner mot hamnen och såg alla bilar och fina klänningar :D ronja, carro och amalia såg med oss också :) 
alla bilar hade kört förbi oss när klockan var ungefär fyra. då hamnade vi i almedalen. vädret var väldigt najs och jag har linnebränna.
klockan halv sju var jag hemma i dalhem igen efter en tur till maxi för att köpa morsdagspresent till mamma. vi spelade spel med familjen och åt paj och lite. mys.
nu ska jag gå och duscha, sen sova.
godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0