I want it all!

igårkväll var filmen slut när klockan var tolv och jag kunde inte sova. louise kom hem tjugo över och jag somnade typ inte förrens ett, vilket är väldigt sent om man heter olivia ruthström.
men imorse var jag inte alls trött när jag vaknade, skönt. tror det kunde bero på smset som skulle skickas! :)
skoldagen tog slut ganska fort. jag och camilla hann ändå prata om en massa kul!
efter skolan tog jag kvart i fyra bussen med karolina :) hem till dalhem och slänga i sig mat och byta om.
kvart i fem var det samling på Dalhem IP. maaaaaatch!
jag var faktiskt inte så nervös som jag brukar, hmm konstigt :/ jag började iaf på bänken. men fick spela hela andra halvlek :) jag var vänstermitt eller vad det nu heter. jag sprang i alla fall där fram och tillbaka på vänsterkanten. jobbigt! det gick ganska dåligt för mig, lyckades väl få in några misslyckade bollar på mål men inget mer.. tänkte att jag kör väl tills dom byter ut mig, men vafan. det gjorde dom aldrig. vad fotboll är jobbigt egentligen. man har ju bollen så sällan så när man sen väl har den måste man ju göra något bra med den. och det lyckades jag ju inte med. men vafan, hoppas jag kommer in i det snart! matchen slöt i alla fall 1-1.
jag ska sova här i dalhem i natt för imorgon är vi lediiiga :D fan vad skönt. och på kvällen ska jag spela fotbollsmatch igen, med 93:orna. det ska bli skoj :)
och imorgon fyller två stycken fina människor år :) får se om jag orkar vara vaken till tolv och skicka grattis sms!

i två veckor framåt kommer jag ha tråkigt om kvällarna.
godnatt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0