hard work work

i onsdags var jag, camilla och louise som sagt förbi nyans som behövde hårmodeller. men de ville bara ha folk som kunde tänka sig att klippa page och jättekort. vi ville inte. eller, camilla skulle tänka på saken.

igår i skolan hade vi ung handels dag, typ. det var massa folk som pratade i aulan. jag satt mest och väntade tills klockan skulle bli två. för då skulle den "hemliga kändisen" komma. i och för sig så visste vi redan vem det var, men ändå.
klockan blev två och upp på scenen kommer PAOLO ROBERTO! fifan vad coolt verkligen. det var jättekul och jätteintressant att lyssna på honom. han var bra! fatta, att jag har sett honom irl! wiie, stolt!
sen var det ibg, det vara bara jag och fanny där. vi sprang 3 km. jag skulle testa att springa utan musik i öronen och det gick faktiskt bra :)
efter det tog jag och camilla en promenad till maxi, vi handlade lite. sen promenerade vi hem och vidare genom innerstan och till hamnen. mys.
helt död var jag när jag kom hem. somnade fort.

idag (fredag) har jag varit på apoteket. det är faktiskt kul där! :D och det kanske kanske kanske blir så att jag får jobba där i sommar!
kul att adam SKÄMDE UT MIG idag..
 
när jag kom hem låg sara som vanligt på min soffa! alltid lika trevligt. vi tjoade och hade oss, samtidigt som vi såg the notebook. klockan fem gick vi till hennes mammas jobb, där vi fick massa dumle. och precis nu kom jag på att jag har 5 stycken kvar i min väska. vilken lycka! :D skitsamma, vi åkte med saras mamma till P18 där vi skulle träna kondition/styrka och sånt med den nyblivne endre tränaren andreas. han skulle typ kolla vart vi låg och sådär. och så vi skulle veta ungefär hur en träning med a.laget kommer att se ut.
vi började med 1 km uppvärmning.
sen delade vi in oss i grupper. min grupp bestod av mig, fanny, annie och ellen. vi skulle springa 4x1 km med en minuts vila mellan varje.
första varvet kliver ellen av på grund av ont i ryggen. vi springer på tiden 4.39! skitbra tyckte jag :) tredje varvet går annie av på grund av ont i foten. vi kom in på tiden 4.37. ännu bättre! :) fjärde varvet kliver fanny av på grund av jag vet inte vad. och jag kom själv inrusandes på tiden 4.32. skitstolt är jag! det gick bra och kändes bra. synd bara att jag inte kommer kunna ha det tempot när jag ska springa typ 3 km i streck..
sen hade vi lite styrka. utfallsgång, grodhopp och sånt. och jag fick VÄRLDENS JÄVLA KRAMP på baksidan av låren. ont!
efter det körde vi 3x20 armhävningar. kul att jag inte ens klarar att göra 5 i rad, på knä! sen 3x20 situps och sist 3x10 ryggluft. jobbigt!
sen bar det av till backen. vi parades ihop två och två, jag med sara. sen skulle vi springa med varandra på ryggen upp för backen. tio gånger var. också jobbigt!
vi stretchade ORDENTLIGT! fan, vad jag är stel alltså. helt sjuk. och jag känner verkligen vilken träningsverk jag kommer ha imorgon.

imorgon blir det nog fotboll med karolina, bara hon kunde svara på mitt sms om vilken tid det är.
på söndag är det match! :D med 93. ska bli kul, för det är mot P18! jag har ingen aning om hur bra dom är bara, tror dom är lite bättre än oss men vafan.

MIN MOBIL HAR DAMP! den stänger av sig själv hela tiden :( och nu fick jag ett sms som jag inte kan läsa för den dog. och jag orkar inte starta den för 624 gången idag!

nu väntar mina dumle!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

gottegris!

2009-05-16 @ 01:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0