Amigochoklad i mitt hjärta

tjugo över sju gick jag upp, klädde på mig och åt frukost. nada smink, yeah.
klockan åtta var det dags för nationella igen! reading. det gick rättså bra. vid tio hade vi listening, det var inget att leka med! kändes inte så bra när jag var klar :/
vi slöt vid elva, då gick jag och camilla hem till mig och lämnade cykeln. jag tog på mig ett par behagligare skor eftersom jag har skavsår! :@ sen gick vi en stund på stan. bestämde oss för att gå ner till almedalen och sätta oss och sola lita eller nåt. men när vi kom ner dit var solen borta.. vi gick upp igen och satt oss på mcdonalds. emma kom. vi satt en stund till.
sen vid ungefär halv tre gick vi hem till mig. åt och pratade lite.
vid fyra började jag och emma gå mot p18. vi skulle på ibg. vi kom inte fram i den tid vi räknat med, så alla andra hade redan börjat springa jobbiga typ intervaller när vi kom :P vi fick springa 3 km istället. det gick faktiskt ganska bra, trots skavsår! jag tog ut mig verkligen, och var svintrött när jag kom i mål. väntade på emma, sa hejdå. sen cyklade jag fort som vinden hem, tog en snabb dusch åt ett äpple och gick till camilla sen bussen.
vi skulle till roma och se en Abbashow som Sandra ordnat. Det var jättekul att se faktiskt och alla var verkligen jätteduktiga! det var lite krångel med mikrofonerna ett tag, och det var lite tråkigt men det var bra ändå :)
vi åkte med linda till stan igen. gick hem till mig och såg klart hockeyn! camilla gick iväg en stund för att prata med en person. Jag vill också ha någon att gå hem till och prata! fast jag fick ju en härlig pratstund på facebook :)  
hon kom tillbaka lite senare. OCH SVERIGE VANN! SEMIFINAL IMORGON :D 
louise är i dalhem, så jag sover själv i natt :/ alltid lika läskigt. 

nu måste jag sova, imorgon väntar apoteket. SEN SARA :D 
godnatt.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0