all I think about is you

jag och camilla är rätt dåliga. vi kan inte ens smita från en lektion utan att läraren ser oss. pinit.

igår var det a och u-lagsmöte med innebandyn. jag höll på att smälla av när de visade alla fys-grejer man var TVUNGEN att klara av om man ska vara med i truppen. chins och dips, fifan jag kan verkligen inte ens en.
nu är det i alla fall säkert att vi ska göra en underföening med u-laget. den ska heta endre if ungdom. vi ska spela och vinna div.2. sen ska vi kvala till div.1. wiiie :D

efter mötet cyklade jag och louise till A7 och såg lite fotboll. på hemvägen tog vi en tur förbi camilla. sen hem och laga mat.

jag gick och la mig tidigt.


idag har vi haft prov i datorkunskap och det gick braa!

vi slöt halv två, då skulle jag och camilla till stan och kolla lite. men hon fick besök.

jag gick till tsan ändå och gjorde ett kontoutdrag. och fy vad ledsen jag belv. 247 kronor. VART FAN GÖR JAG AV MINA PENGAR? :O det enda jag vet att jag har köpt är en klänning för 250. asså, jag blir så ledsen. jag som ville ha massa grejer!

och sen blev det inte bättre av att jag fick 18 av 51 poäng på samhällskunskaps provet. IG. jippie. jag har fan aldrig fått ig på ett prov förut :(

klockan fem ska jag louise och camilla ner till nyans. dom behöver typ hårmodeller. vi ska se om det finns något vi vågar göra :P


jag är hungrig, fattig, trött och uttråkad.
ciao.


Kommentarer
Postat av: ss

Hårfärg? ;)

2009-05-13 @ 17:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0