olivias

haha, jag har alltid velat ha en blogg, men tänkt att det liksom är "försent" att skaffa nu och därför låtit bli. Och det känns som att jag är lite sent ute. Men nu är det ny månad, nya tider och snart vår! och efter att ha suttit och läst Ronja Malmros roliga och fina blogg (ronjos.blogg.se) så har jag blivit jättetaggad ;) Jag vet inte hur eller vad det är meningen att man ska skriva om men jag ska göra mitt bästa så det blir kul att läsa :)

Idag har det varit en ganska bra dag i skolan, speciellt stunden efter lunch då jag och Camilla gick till dessan och köpte kokosboll! det har blivit typ som en vana, jag undrar hur mycket pengar vi slösar. En femma om dagen, 3 dagar i veckan (torsdag, fregad har vi APU), i typ ett halvår! Det blir mycket i längden, man det är det värt. det är ju så gott :) 
Efter skolan väntade jag på Sara för vi skulle se sävecupen som började idag :) Frids klass spelade. haha, laget med fler coacher än spelare typ ;) 
vid fyra var det dags för ibg (innebandygymnasiet). det var bara jag, Ida, Ronja och Malin som var där, men det gick ganska bra för oss :) Lite efter halv sex var jag hemma och satt igång med att fixa ny praktiplats, alla sa nej.. Förutom Strand hotell som jag ska ringa tillbaka till imorgon :) ännu finns det hopp! 
Nu sitter jag framför tvn och väntar på sms :)

Idag har jag tänkt mycket på bästa Ronja Malmros som har varit vid doktorn och fått reda på att hon inte får träna på ett halvår för sitt knä :( Jag vill bara göra dig bra! 

Tack för mig. / olivia      

Kommentarer
Postat av: ronja

Söt Olivia!

2009-03-15 @ 14:39:54
URL: http://ronjos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0