helgen :)

GRATTIS KAROLINA NORSKEN LYNGSTAD :D <3



jag vaknade upp i min säng i dlahem på lördagsmorgonen, klockan tolv bar det av till visby för att se lillbrorsan när han spelade knatteligan i innebandy. dom vann alla matcher och bror min stod för minst 10 av målen. jag har lärt honom allt jag kan ;)
jag åkte med hem igen och åt en härlig lördagsmiddag med nästan hela familjen. sen vidare till stan igen och träffade camilla. vi gick ner till wisby strand för där var det musikdirekt :D:D det blir alltid mycket garv när man är med denne pingla, vi hade hur kul som helst. fast vinnaren var ju, njaa.
vi gick upp till mc och åt och skrev på servetter med ketchup. sen ska vi gå hem till mig och knarka camilla med alvedon för hon har en tumör i hivet. och precis när vi går ut därifrån kommer gabbe, gustav och adam. dom går med oss och stannar där resten av kvällen (!) medans jag och camilla flänger runt. haha, först gick, nej cyklade vi hem till henne och tog oss några snabba. sen vidare till mc-hallen för att "hälsa på nina" som hade förfest. det slöt med att hon och min syster försökte supa oss under bordet typ.
när dom skulle vidare till krogen cyklade jag och camilla hem igen, där tre pojkar stod och spelade innebandy. en i min systers pyjamasbyxor.
inte förrens halv fyra gick dom, eller vi tvingade dom och gå för att jag skulle gå.
det var skönt att komma i säng sen!

söndagen bestod av hockey med sara, ronja och massor av trevligt folk :D
bj spelade mot arlanda och efter ett par riktigt spännande sista minuter vann dom! hur bra som helst, nu är dom i ettan. :D
nu sitter jag här på landet igen, men ska snart tillbaka till stada. jag börjar få ont i halsen, och jag skulle bli jätteledsen om jag blir sjuk, nu liksom! för på fredag åker vi juuu.
ha de gött / olivia

Kommentarer
Postat av: Anonym

palla..................

2009-03-29 @ 22:42:56
Postat av: Camilla

En kväll som måste göras om min kära! :D <3

2009-04-03 @ 20:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0