FREDAG DEN 13!

jag har redan fått massor av klagomål på att jag är dålig på att uppdatera! men vafan, jag hänger inte vid datorn 24/7. och sen så har jag ett ganska enformig liv: skola, äta, träning, äta, sova. men igår var jag faktiskt och såg på hockey. det var längesen nu, och så fick jag träffa massa roligt folk :) och i onsdags var jag hos camilla och såg film och åt massa godis och chokladbollar! haha, det är inte så ovanligt men ändå.
och ikväll skulle jag egenligen vart med karro på konsert, men det slöt med en chips och let's dance kväll. 

och morgondagen har jag och sara planerat in i minsta detalj! hääärligt :D
 
idag har det ju varit fredag den 13, men det har typ gått bättre än vanligt för mig idag. på träningen till exempel, det kändes ju hur bra som helst. så detta datum behöver inte betyda otur, eller hur adam? (som föddes på fredag den 13). haha!
just nu sitter jag och lyssnar på härlig musik. jag har tänkt på en sak, att det bästa som finns är ju iaf att sätta in två hörlurar i öronen med högsta volymen och sen bara sjunga! efersom man inte hör sig själv så tror man ju att det låter hur fint som helst, för det känns ju verkligen så. men neej. tänk vad mycket roligare det hade vart att sjunga om man kunde det!

snart ska vi åka och hämta lillsyrran som är i stan med ronja och några. sen ska jag sova!
godnatt / olivia





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0