i've got the power!

dålig uppdatering, jag vet. men som sagt så är våran dator i stan trasig :/ så jag har ingenting att sysselsätta mig med på kvällarna längre.
men tänkte berätta lite vad jag pysslat med de senaste dagarna.

Måndag
var i skolan som vanligt, vi fick sluta lite tidigare. jag och camilla gick ner på stan, jag köpte en bikini :) halv fem gick jag hem, och vid sex var jag i säve. dags för träning med a-laget igen :) vi hade först lite styrka. ganska jobbigt. sen körde vi innebandy, mycket teknik och passningar och sådär. jisses vad innebandy är kul!! :D love it.
efter träningen var det duschen som gällde, sen mat och sen sova! 
det känns som att mina dagar kommer se ut såhär nu, skola, träna, sova. fast juste, snart sluta skolan :D

Tisdag
skolan. till klockan ett. camilla var sjuk. men sen skulle jag och camilla ner till almedalen och sola. fast solen försvann. vi satt och pratade lite om allt möjligt. jag var rädd att bli smittad, för camilla kanske var magsjuk.
jag gick hem och sov en stund. sen iväg på träning igen. den här gången var det löpning. intervaller. vi sprang 3x500 meter. sen 3x1000 meter. och sen 3x500 meter igen. vi kör med ett system som heter guld, silver och brons. brons är en viss tid som man minst måste klara liksom. och guld är då bäst tid. jag klara guld på de flesta varven! asstolt över mig själv. det gick så bra verkligen :D det trodde jag aldrig. så det kändes hur bra som helst, även fast det var asjobbigt och fast det regnade.
jag gick och la mig tidigt ikväll igen. skönt. camilla hade inte smittat mig som tur var!

Onsdag
vi skulle egentligen cykla till tofta med skolan. men när jag vaknade regnade det ute och jag orkade verkligen inte. så jag låg kvar. kunde först inte somna om, men då satt jag på tvn och barnkanalen. då somnade jag gott igen ;)
jag vaknade igen halv elva, åt frukost och sen halv tolv gick jag och camilla och köpte godis. sen hem till henne och såg film. saw! trevligt trevligt :)
vid tre gick jag hem, åt lite och bytte om. sen iväg till louises jobb för att hämta min cykel. och sen cyklade jag till säve. där var det avslutning med innebandygymnasiet. mycket trevligt :) jag åt ännu mer onyttigheter. bra olivia!
efter det bytte jag om, sen cyklade jag vidare till p18. där skulle vi springa 3 km på tid. med mitt vanliga lag. kul att se alla igen :) även johanna var med, weei! :D
asså, träningen gick väl bra. men ahh. man lär sig av sina misstag. jag har lärt mig att man inte ska ha för stora förväntingar på sig själv. men jag har ju verkligen tränat/sprungit minst en gång i veckan när vi haft uppehåll. och så trodde jag det skulle ge resultat. och visst, jag förbättrade min tid med 1 minut och 17 sekunder från förra året. men jag är är ändå inte nöjd! jag vill inte komma 3 eller 4! det är inte rättvist! avundsjuk, dålig förlorare? kalla det vad du vill. men det känns förjävligt.
jag cyklade hem, tog en dusch. sen åkte jag med louise till dalhem för att se när just dalhem mötte fårösund. inte så värt, dalhem förlorade. men jag fick i alla fall god mat när jag kom hem :D
jag ska sova här på landet i natt, ta tio-bussen in imorgon och sen se studenten! :D hoppas vädret blir bra!

helgen kommer spenderas ute i östergarn som ledare på pärkläger. jag känner mig inte lika taggad till det som andra år. men det blir säkert kul.

nu måste jag sova. sleep tight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0