i've got my angel now

i torsdags var jag och camilla och såg på massa glada studenter. så jävla härligt att se! jag vill också ta studenten verkligen! och ingen annan klass kan vara bättre att ta studenten med än min. åhh, längtar!
jag skulle egentligen ha tränat fotboll, men det sket sig. vi var kvar på öster och kollade när de åkte vagn till typ halv sju. då gick vi hem till camilla och spelade kort. hihi. sen kom niclas pettersson och några till. vi gick upp till öster igen och vinkade till vagnar. sedan kom jag och camilla även upp på en! haha, grymt :D
elva var jag hemma igen, och sov.

sovmorgon och seg skoldag.
hem och packa, hämta upp camilla, till maxi för godisinhandling, hem till dalhem och äta sen var vi tillslut påväg till östergarn.
klockan fem var alla 23 underbara ungar på plats och allt kunde börja. jag, rasmus och issa fick en salig blandning ungar som kallade sig lag tre och skulle föreställa vårat lag. härligt.
det regnade vilket var tråkigt, men första kvällen var okej.
pärkspelande hela lördagen, sen grillning på stranden på kvällen. mysigt men kallt. fick mig några härliga skrattattacker när camilla bland annat tappade sin korv och ramlade bakåt i uppförsbacke och slog en bakåtkullerbytta! haha, jag skrattar nu. fifan vad kul det var!
på söndagen spelade vi klart vår lilla cup, sen var det lite prisutdelning och avslutning. klockan tre åkte alla 23 underbara ungar hem. barn är för härliga alltså :)  vi städade, sen fick vi också åka hem.
det blev en toppenhelg trotsallt, jag har skrattat i alla fall hälften av tiden och skrikit kum igen niu lag trej, upp pa teia resten. solen var framme hela lördagen, för jag är röd och det bränner i hela ansiktet. jag ångrar inte att jag var med ändå, som jag trodde att jag skulle. 

ikväll har vi firat vår broder aron som fyllde 21 i onsdags. han fick vad han önskade sig, guitarr hero. väldigt vuxet liksom ;)
imorgon är jag ledig och det är jävligt skönt! blir det fint väder ska förmiddagen spenderas i almedalen med camilla :)

inombords är jag så stört arg att jag inte vet var jag ska ta vägen. vad vill du med det där? hmm, jag kan inte förstå. är det meningen att jag ska bli svartsjuk? och det känns så löjligt att reagera, eftersom det liksom inte är nåt egentligen. men det känns inte riktigt okej gjort av dig :/ du är min vän, men jag måste erkänna att jag är besviken.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0