inget stoppar oss nu

VI VANN MATCHEN IGÅR! jag är helt överlycklig, mot gotands södra liksom :D jag spelade som vanligt på vänsterbacken och det gick faktiskt bra :)
åkte med mamma tillbaka till stan, hon skulle in och jobba.

idag samlades klassen klockan nio på södertorg, hade en liten rundvandring genom stan sen åt vi på st hans café. mys :) sen fick vi sluta. sista dagen..
jag och camilla tog bussen till roma och kollade deras fotbollsturnering, fick massa fina minnen upp i huvudet från förra året när min klass vann! och det råkade vara jag som avgjorde på straffar. härliga tider :D
när vi kom tilbaka gick vi en stund på stan, sen satt vi i soliga almedalen. kul att jag har jeansleggings bränna :o
halv sju var det träning. vi skulle springa i en backe vid hamnen, trodde vi. men så säger tränaren att vi inte ska det, utan ska vara med i vårruset! helt knäppt! där stod vi i alla fall tillslut, först i starten. startskottet gick och vi var iväg. herregud. jag sprang med jessica hela vägen och det kändes som att det gick bra :) vi sprang 5,2 km och kom in på 25 minuter. jag är nöjd :) tidningen var där och tog massa kort, shiiet.
nu sitter jag återigen hemma i dalhem, vi ska strax åka ch hämta issa som är på bal. ska bli så kul att se hur fina alla är :) ännu en gång minns jag massa fint från min bal, och hur kul jag hade :)

ASSÅ! imorgon är det verkligen skolavslutning. det känns jättekonstigt. plus att jag inte vet vad jag ska ha på mig.
tror vi ska börja flytta ut och städa lite imorgon också, gud vad tiden går fort. jag vill inte.

imorgonkväll ska jag ha kul så in i helvete. 

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Uppdatera nu!

2009-06-15 @ 22:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0