hungriga ögon

idag onsdag har jag gjort mycket framsteg känner jag!

jag har KÖRT BIL! och jag dog inte! det gick ju nästan för bra för att vara första gången, shit alltså. det var kul :D

sen har jag varit på intervju på sporthuset. allt gick bra och jag ska dit IMORGON och jobba. eller jag ska ha en provvecka, med betalt. och sen får jag se om jag får jobbet. :)

sen har jag varit ute och sprungit och det gick bra för en gångs skull! massa armhävningar, situps och rygglyft har jag gjort också. snart är man i trim alltså ;)

och till sist har jag öppnat ögonen. klart vi kan vara vänner! nu ska jag sluta deppa. visst, det blev lite fel men jag skyller inte på någon annan än mig själv. nu är det typ som att vi börjar om på nåt sätt och det känns väldigt bra. :*

nu måste jag gå och lägga mig.

Kommentarer
Postat av: k

congratz to the provjobb! och jääävlar, nu måste jag få åka med dig någon gång! :D

vi på vidungevägen knows how to handle a car... ;) PUSS

2009-07-23 @ 23:06:24
URL: http://karolinalyngstad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0