happy face!

då var första dagen i stånga avklarad då! sammanfattning: SUPER!
i bakpärken, med det nystartade laget, vann vi alla matcher utom en så troligtvis går vi upp :D och i frampärken med louises lag VANN VI ALLT! så vi går upp, wiie. kändes verkligen bra! ett litet, eller nej ganska stort minus var då att det regnade nästan hela tiden. men hoppas på bättre väder i helgen då det blir bakpärk med louises lag :)
fick träffa camilla idag, kändes bra! :D

i onsdags kväll var jag i stan och såg när sara som är på innebandyläger mötte ibk. hon var duktig som vanligt. :)
nu är jag jävligt trött, tänker lägga mig framför tvn. yes.
imorgon åker vi ut till stånga igen och kollar på massa sorkar. ska bli spännande. BARA DET INTE REGNAR!

nästa torsdag ska vi på visning på en lägenhet i stan som vi kanske ska köpa. så jag och mina två systrar kan bo i stan sen när skolan börjar. HOPPAS!


Kommentarer
Postat av: C,

Gilla gånger 1000 :) <3

2009-07-09 @ 19:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0