friday im in love

jahapp, stångahelgen är över. tråååååkigt. det har gått för fort ju!
i fredags var vi bara ute och såg, från halv tio till fyra. kul :) när jag kom hem var jag trött så jag slog mig ner och satte på favoritfilmen, titanic! och trots att jag sett den många gånger tidigare så slog jag gråtrekord. 

i lördags var vi ute i stånga redan vid halv nio. pappa skulle spela. fast vi gick runt och kollade på några mer intressanta matcher ;) vid två var det dags för oss att spela! mot det andra essendonnlaget. shiiet vad jag var nervös. men det gick vägen. lite för lätt tycker jag. vid fem spelade vi igen och det gick bra den här gången också. vi hade spelat klart för dagen och nu var det bara gutavågen mellan endre och dalhem kvar. endre vann såklart! :) vi var hemma sent och jag var svintrött verkligen. 

igår, söndag åkte vi ut tidigt igen för pappa skulle spela. sen spelade vi vid ett. och jag fattar inte hur det kan gå så bra för oss. vi vann! men sen, sista matchen.. vi var inte tillräckligt bra egentligen. och det gick verkligen skitdåligt för mig. men som tur var hade vi kia och hennes hugg, så vi lyckades vinna den matchen också. och det betyder att vi går upp i ETTAN! fan vad kul :D 
det var redan sista dagen och runt 6 började det bli tomt överallt, sorgligt. vi sket i prisutdelningen och åkte hem. skönt. 
jag ser verkligen fram emot nästa års stångsspel!  

idag är det måndag, redan. jag vet inte vad jag ska göra. vädret suger och jag har tråkigt. egentligen skulle jag på såndär sminkklassgrej för mary kay med camilla och karro. men våran instruktör blev sjuk så vi fick ställa in. kanske åker in till stan ikväll för att umgås med camilla, får se hur det blir.  

på torsdag och lördag ska vi på visning för två olika lägenheter. kuuul! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0