jag har tråkigt

1. Hur gammal är du om fem år? snart 23 år  
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?  datorn
3. Hur lång är du? 173 cm 
4. Vilken är den senaste filmen du sett? grinchen
5. Vem ringde du senast? mamma
6. Vem ringde dig senast? adam
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? mm sov gott och dröm om mig då :P puss
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? hmm, det beror på person och situation. men sms tror jag.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? förlovade
10. När såg du senast din mamma? för typ 3 timmar sen
11. Vilken ögonfärg har du? grön
12. När vaknade du i dag? tio i fem, kvart över 6 och kvart i nio.
14. Vilken är din favoritplats? min säng
15. Vilken plats föredrar du minst?  mörkret!
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? jag är på ibitza med camilla och jobbar som bartender!
17. Vad skrämde dig om natten som barn? mardrömmar
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? filmerna på facebook när vi dansar :D
19. Hur stor är din säng? 90 cm
20. Har du vanlig eller bärbar dator? just nu en bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig? med en tröja
22. Hur många kuddar har du i sängen? 2
23. Hur många landskap har du bott i? ett? 
24. Vilka städer har du bott i? i dalhem och visby  
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? strumpor
26. Är du social? försöker
27. Vilken är din favoritglass? ben & jerry's, half baked!
28. Vilken är din favoritefterrätt? kladdkaka

29. Tycker du om kinamat? ibland
30. Tycker du om kaffe? nej!
31. Vad dricker du till frukost? vatten, juice eller te
32. Sover du på någon särskild sida? nej
33. Kan du spela poker? kanske lite
34. Tycker du om att mysa/kela? joooo
35. Är du en beroendemänniska? jo, dert är jag nog
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? nej
37. Vill du ha barn? jo, men inte innan jag fyllt 30!   
38. Kan du några andra språk än svenska? engelska och lite spanska
39. Har du någonsin åkt ambulans? nej
40. Föredrar du havet eller en bassäng? bassäng!
41. Vad spenderar du helst pengar på? kläder tror jag
42. Äger du dyrbara smycken? jepp, en gotlandsring i guld och ett guldkors
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? halv åtta hos mig
44. Kan du rulla med tungan? yes sir
45. Vem är den roligaste människan du känner? joakim westdahl
46. Sover du med gosedjur? nej :(
 
47. Vad har du för ringsignal? i gotta feeling
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? jepp
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? soffan
50. Flirtar du mycket? haha, jag vet inte 
51. Kan du byta olja på bilen? nej
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? naje
53. Vilken var den senaste boken du läste? shit, i taket lyser stjärnorna tror jag
54. Läser du dagstidningen? jo
55. Prenumererar du på någon veckotidning? nepp
56. Dansar du i bilen? det har väl hänt :D
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?  rix fm
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? jag skrev en lista på vad som behöver åtgärdas i vår "lägenhet"
59. När var du i kyrkan senast? när det var lucia :)
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? kajsa!
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? 1 natt
62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? jag vet inte 
63. Fanta eller Coca-cola? fanta
64. Vad ska du göra exakt nu? byta ställning
65. Vad önskar du skulle hända dig på direkten? foten blev bra

12 HAR DU:

Ett förhållande: nej

En bästa vän: många!

Haft ett seriöst förhållande: nja

Dejtat en av dina bästa kompisar: nej

Blivit kär vid första ögonkastet: faktiskt

Fått ditt hjärta krossat: ja

Skrikit åt en lärare: nej

Kysst någon och sedan ångrat dig: haha, ja

Ljugit för dina föräldrar om vart du är: mm

Några smycken som kostat över 1000 kr: jepp

Snusat: nej

Rökt: ja


10 DAGENS:

Klädsel: leggings, linne, tröja

Frisyr: morgonruffs

Låt: tills natt blir dag

Vill ha: jul  

Sjuka: foten

Drog: orudis

Saknad: ronja, jennifer, emil, johanna, camilla

Köp: nada

Godis: pepparkaka om det gälls

Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: jag har inte sett mig i spegeln än

11 FÖRSTA:

Bil: ingen ju,

Kärlek: vet inte

Husdjur: kanin

Semester: Finland

Jobb: russridning i alskogs djurpark :D

Köpta skiva: ingen aning

Riktiga kärlek: pass

Piercing: har ingen

Konsert: jag har fan aldrig vart på konsert.

Fylla: haha!

Dröm:  :S

6 SISTA:

Personen som du kramade: jennifer!

Personen du sa 'jag älskar dig' till: kommer inte ihåg

Alkoholdrycken: special brännvin + fanta exotic!

Bilfärd: hem från visby igår

Gången du grät: igår när jag vrickade foten

Måltiden: frukost

9 SKULLE DU:

Våga hoppa fallskärm: ja

Våga hoppa bungyjump: nej

Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: jodå

Kalla dig själv lycklig: ibland :)

Hellre ta bilden än vara med på den: nja

Kunna gråta över en kille: johoo

Kunna gråta över en tjej: det med

Ljuga för någon: om det hjälper mig eller någon annan så ja

Kunna springa 50mil: med kisspaus, matpaus och sovpaus 

8 VAD:

Gör du just nu: jag skriver att jag skriver

Ska du göra imorgon: handla klart julklappar och sen träna

Säger du till dig själv när allt känns svårt: jag är tyst

Har du med dig in på bion: en kompis och massa godis

Är det för färg på dina byxor: leggings, svarta

Är det för väder hos dig just nu: ljust, kallt och massa snöö!

Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: ögonen

Skulle du göra om du vann på lotto: beror på hur mycket jag vann


7 SAKER DU HAR PÅ DIG:

1. trosor

2. bh

3. tröja

4. leggings

5. linne

6. halsband

7. gotlandsring


6 BLANDAT:

Är du blyg inför det motsatta könet: ibland

Hur gammal blir du nästa födelsedag: 18!!!!!!!!!

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: jo

Använder du huvtröjor: ibland

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: ja

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: samma

5 VAL:

Solnedgång eller soluppgång: Solnedgång

Sommar eller vinter: Sommar

Vilken ålder har varit bäst hittills: 17

Sova på sida, mage eller rygg: mage

Kramar eller kyssar: kramar



hej jag heter olivia ruthström och såhär blond har jag varit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0