091230

idag är det näst sista dagen på året 2009. hur känns det? både bra och dåligt. jag måste ju säga att det här året gått hur snabbt som helst. men det har hänt mycket kul och jag hoppas att 2010 ska bli ännu bättre :D

idag har jag sovit ganska länge, sen åkte jag med mamma och mormor till stan och hämtade lite grejer i våran lägenhet. juste! pappa har sagt upp lägenheten.. för han vi hyr av vill höja hyran. och så finns det endel grejer som behöver åtgärdas, men som han ännu inte gjort än. så därför tycker vi inte att det är värt att bo kvar där. tror det blir så att vi flyttar ut i februari.. lite tråkigt. men har jag tur så får jag flytta in i camillas källare när hennes nuvarande sambo flyttar ut.

iallafall. när vi kom hem från stan lagade vi mat och åt. det var gott! sen har vi sett film, men jag somnade. och nu sitter jag här. klockan är redan kvart över åtta. men det är bra, för då är det snart nyårsafton!!
påtal om det, jag har klämt på mig klänningen jag ska ha imorgon och tagit kort på den. men så funkar det inte att lägga in bilderna på den här jävla skitdatorn. typiskt.

imorgon ska jag först äta middag här hemma med familjen innan jag åker in till stan och fixar allt som behöver handlas. sen åker vi nog hem till ronja och gör oss i ordning där medans vi smockar i oss varsin pizza. och sen är det  F E S T !

nu ska jag gå och måla naglarna, tjo!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har du för bilder ovanför dig? nakna tjejer..

2010-01-05 @ 23:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0