091220

idag är det endast 4 dagar kvar till julafton. jag hatar att tiden går fort, snart är ju allt över.

hmm, matchen igår..
det började inte så bra. vi från u-laget, jag jennifer och emily, börjar med att släppa in mål. jag skämdes. sen vrickade jag foten, det gjorde så satans jävla asont! plus att jag blev ledsen för att jag inte fick spela mer. så jag övertalade mig själv att det inte gjorde ont längre, tejpade foten och i andra perioden var jag tillbaka. och det gick bättre för oss. det var jämnt. men i slutet åker jag på en väldigt onödig utvisning. fast jag tyckte inte det skulle vart utvisning, men skitsamma. jennifer och emily gjorde allt vad de kunde i boxplay. men matchen slöt 6-5 till dom! åh vad arg jag var!! åååhhhh. 
men jag tycker vi ska vara nöjda. för när gry fick komma in i målet höll hon nollan och jag, emily och jennifer gjorde alla målen. 

när jag kom hem hade jag sjuukt ont i min fot. jag gick och la mig vid elva och idag har ännu ondare. fuckfuckfuck. jag SKA spela i storvreta! 

idag är det 4:e advent. ikväll ska jag göra lite julgodis och sånt med familjen. gött!  

jag säger som systrami. JELP, NY DESIGN? JA TACK. HJÄLP MIG!  

det går inte att lägga upp bilder och jag får damp!

ps. Johanna Klintberg är så braaaa på alla sätt.

Kommentarer
Postat av: jj

olivia du måste va med på storvreta! :*

2009-12-20 @ 20:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0