091212

igår var det fredag. jag och camilla gick back på julmarknaden.. men det var kul att dela ut skolkatalogen :)
träningen gick ganska bra. förutom att valdis är i lettland och ska vara det tills på måndag.
efter träningen kom denise, michelle, camilla, ronja och jennifer hem till oss, vi såg idol och tjockade i oss godis :)
Erik vann!!! :D

när idol var slut drog vi en runda på stan och förbi solbergaskolans gunga. hihi. då var även tom och emil med. kvällen tog slut hemma vid mig framför sunes sommar ungeför kvart över tre. då var det sovdags.

jag vaknade av att pappa ringde och sa att han skulle hämta mig om tio minuter. då var klockan halv ett..

när jag kom hem bakade vi lussebullar och pepparkakor, mysigt!

nu sitter alla framför tvn och äter godis medans jag tänkte försöka plugga lite.

 

imorgon har jag mycket att hinna med:

- spela match, vinna, göra mycket mål, och äga med jennifer!

- fika hemma hos emma med laget

- se lucia i domkyrkan med tom och ronja (kanske)

- se paradise hotell

- sova I TID!

 

 


Kommentarer
Postat av: muffens vän

och du lyckades att göra många mål!! :D

2009-12-13 @ 15:58:48
Postat av: Anonym

vilken fin blogg! kolla gärna in våran =)

2009-12-13 @ 20:51:24
URL: http://gossipmansion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0