091210

idag har jag och många fler som går i tvåan på handelsprogrammet varit i skolan i ungefär 12 timmar.
vi hade vanliga lektioner fram till lunch. jag hade prov i småföretagande, bokföring med moms och sånt. det gick skit.
efter lunch delade vi ut skolkatalogen och när det var klart började vi göra i ordning för julmarknad!
ungefär halv fyra drog jag, camilla, elin, julia, jocke och gabbe till sunes elefant och åt. gott!
när vi var tillbaka i skolan igen fixade vi till det sista och sen kom det massa folk. klockan åtta hade alla gått igen och vi kunde plocka ihop. sist men inte minst så fick vi den efterlängtade skolkatalogen!
jag blir så arg, för jag har ALDRIG blivit bra på ett skolfoto. på årets så ser jag förjävlig ut verkligen, skjut mig.

nu är det dags att sova. imorgon ska vi först se skolans lucia, vilket kommer bli mysigt, sen är det dags för mer julmarknad! kom dit!

godnatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

DUUU, jag blir aldrig heller bra!!!! ;)

du ska se mig i femman, då har jag fan avklippt lugg määh ;) stört

2009-12-11 @ 17:27:02
URL: http://matilda-kahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0