091205

igår var jag och jennifer bäst på träningen. jag tycker om den människan. mettimillan.

efter träningen lagade jag, camilla och issa tacos. sen såg vi idol. issa drog, jennifer och ronja kom. vi åt godis, drack julmust och hejade på erik!

när tove åkt ut och jennifer och ronja skulle dra gick jag och camilla ut på en promenad. mycket trevligt.
jag kom hem vid två, men av någon konstig anledning somnade jag inte förrens halv fem.. hmm.

nu sitter jag i dalhem och är butter för att jag inte kan åka med och se innebandy.

om det funkar ska jag se new moon sen! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

eh okej?

2009-12-05 @ 19:37:19
Postat av: k to the alle

vadå funkar:D? haru den nerladdad elr nått:D?

2009-12-05 @ 22:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0