091203

igår inhandlades nästan alla julklappar. jag var på stan med issa, joel (vår bror), camilla och robbin.
på kvällen åkte jag hem till landet och pluggade matte och småföretagande med mammas hjälp. sen såg jag grey's anatomy och sen bar det tillbaka till stan igen. vår bror joel övernattade här eftersom han skulle upp till sin skola imorse.

idag har vi haft två prov och båda har gått förvånandsvärt bra :)
snart ska jag iväg på ibg, sen ska jag hem och plugga och sen ta en promenad med min kompis. 

juste, louise ska dö. hon har lagt upp så jävla fula bilder som profilbilder på min facebook. nu är det verkligen inte kul längre. you've crossed the line bitch!

 


Kommentarer
Postat av: du vet vem

haha jag älskar louise haha

2009-12-03 @ 20:46:33
URL: http://karolinalyngstad.blogg.se/
Postat av: Anonym

KOM DAH

2009-12-08 @ 15:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0