det är inte lätt när det är svårt

snart är det slut på fredag den 7 augusti 2009. min dag har innehållit följande:
- jobb 07.00- 16.00
- hemfärd, mat och fix.
- busstur till stan.
- träffa camilla och sandra.
- hockey! fett ovärt att betala 100 fucking spänn! och det funkar inte att säga att man är 15 längre :/ plus att dom förlorade, men det var inte så oväntat. träffade sara och linda en snabbis, puss på er! och lycka till imorgon sara :)
- lite planering inför kvällen, men tyvärr så vägrade camillas päron. så det blev hemfärd med buss igen.
- och nu sitter jag här.

juste! camillas pappa, johan lundborg, sluta läsa min blogg :) lita på camilla istället! hon gör sitt bästa, alltid.

på söndag blir det kanske mys med trevliga grabbar och på tisdag är det feeeeest! :D annars i veckan tänker jag bara vara ledig, sova länge och sola!

jag måste få träffa Ronja Malmros snart!



söta virginia håller på att fixa med designen på min blogg lite, så snart är den snyggast! :D

nu ska jag krypa ner under mitt täcke och kanske se en film :) ha det bra! nej förressten, kiss my ass! :*


Kommentarer
Postat av: Virginia

Du jag sitter och fixar med den och jag blir tokig x) haha vet inte hur du vill ha den haha! Hoppas du mår bra mitt sötbarn <3

2009-08-08 @ 18:31:53
URL: http://sweetgirlish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0