todays hero

jag her verkligen inte orkat skriva. och orkar inte nu heller egentligen. men vafan.
första dagen i skolan igår. den var inte över förväntan, men okej. en sak bara. BÖRJE ÄR KVAR! jag dör. men på nåt sätt känns det ändå lite bra. hihi.
tränade igår också. 8 stycken på träningen, wihuu.

idag var jag ledig! vilken bra start. börjar med att vara ledig. haha. men jag och camilla tog bussen in vid tio, gick lite på stan. sen gick vi och åt i skolan, träffade ronja, issa och massa folk! :) sen blev det ännu en tur på stan. med camilla, ronja och michelle.
när louise slöt från jobbet gick jag med henne och handlade lite. jag köpte bland annat en ny plånbok, armband och sen en kofta typ :) nöjd!
efter det cyklade vi till vår nya bostad! vi började flytta om och fixa lite, och fick nycklar och så. nu känns det riktigt bra, jag vill flytta nuuuu!

när vi kom hem skulle vi ha lite kräftskiva med familjen. och jag är typ rädd för kräftor! dom är så äckliga. bläää verkligen. eller, det är ju gott att äta. men hålla på och ta i dom och bryta av klor och nej fy! kolla på dom liksom! 


 
hur ska det nu gå. jag ska ju till johanna på kräftskiva imorgon! :o men det ska nog gå bra får vi hoppas. 
imorgon på förmiddagen ska vi börja flytta in lite grejer till dit vi ska bo. det ska bli så kul! :)  

nu ska jag gå och lägga mig, för jag är trött!
godnatt

Kommentarer
Postat av: ronja

jasså, köpte du armband? ;)

2009-08-22 @ 15:11:23
URL: http://ronjos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0