always looking down

då är helgens matcher slut!
igår spelade vi på tre kedjor och två backpar. jag spelade med issa och jennifer. det gick bra tyckte jag :) vi gjorde mål efter bara 25 sekunder faktiskt! :) jag var riktigt nervös innan! laget vi mötte var jätteduktiga. och det var ju första matchen vi spelade efter att vi slått ihop. men det gick vägen för oss, och vi lyckades vinna med 6-5! :D alla var jätteduktiga.

efter matchen åkte jag hem, duschade och lite. sen vidare in till stan för att se när a-laget mötte landslaget. jättebra match verkligen! skitspännande. jag och ronja var lite nervösa där på slutet ;) matchen slöt iaf 6-6. fatta bra gjort av endre! mot landslaget liksom!
efter matchen åkte vi och hämtade pizza, hem och smocka i sig den, sen godis. yeah.

idag åkte vi ut till slite lite tidigare, för att louise spelade träningsmatch. dom vann med 13-1.
vi var bara två femmor idag. jag spelade med issa, jennifer, ronja och annie. det började inte lika bra som igår. det var verkligen jobbigt! vi låg under hela tiden. men i slutet fick vi in några mål och vann! med 5-4. jag förstår inte hur vi alltid lyckas vinna, det andra laget var ju verkligen samspelta och så. hade bollen typ hela tiden. men ändå så får vi in dom där målen. och det är ju bara bra för oss! men jag tycker bara det är så knäppt. haha. 

 har precis kommit hem från slite och ska gå och duscha. sen ska jag nog sova, för jag är verkligen jättetrött. och så vill jag att det ska bli imorgon snabbare. för då drar jag, issa, camilla, viggin och ronja till stockholm och shoppar satan! det ska bli så jävla kul :D

over and out

Kommentarer
Postat av: Virginia

Hell yeah! :D Se upp stockholm, here we come! :D

2009-08-16 @ 18:46:12
URL: http://sweetgirlish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0