solen i ögonen

Tisdag
skyndade hem efter skolan, för där väntade mamma. packade ihop lite grejer sen åkte vi till dalhem.
jag la mig och sov i ungefär en timme.klockan sex var det dags för fotbollsträning :D med vristskyd på den här gången för att inte riskera några fler vrickae fötter.
vi var jättemånga på träningen och det var jättekul! det gick ganska bra för mig också :)
PÅ MÅNDAG ÄR DET MATCH! jag dör.
efter träningen åkte jag hem och åt, sen direkt in till stan.
jag tog en dusch och sen kom camilla. vi var ute och gick lite, klockan var väl runt nio och det var jätteskönt väder :)
 klockan tio var jag hemma igen och gick och la mig med en gång.

Onsdag
jag får sms av camilla som säger att hon inte kommer till skolan för att hon har ögoninflammation och är förkyld. jag tänker fan. men vad ska jag göra åt det liksom.
jag får sms av camilla och hon säger att hon har ögoninflammation och äter pencilin så hon får inte dricka imorgon, inte ha sina linser, inte ens sminka sig! jag tänker fan fan fan. men vad ska jag göra åt det liksom. vi bestämmer iaf att vå håller oss till valborgplanen.
jag får sms av camilla som säger att hon har ögoninflammation SOM SMITTAR och kan inte vara med alls imorgon! :O planerna kraschar och jag tänker FAN FAN FAN FAN FAN. men vad ska jag göra åt det liksom.
jo, jag frågar ronja the king om jag ännu är välkommen dit. och det var jag. så för min del blir valborg succé ändå! :)
men jag tycker synd om dig camilla!

skolan var rätt tråkig utan camilla, men dagen gick ganska fort ändå. sista lektionen hade vi prov i handel. det gick helt okej.
vi fick gå vid ett. då cyklade jag hem och lämnade cyklen. sen gick jag med camilla till apoteket och köpte ögonsalva, halstabletter och nässpray. vi svängde även in förbi mcdonalds och smaskade i oss lite.
nu sitter jag utanför vår gula lilla stuga i det jättejättevarma, fina vädret och väntar på att sara ska komma hit :D hon ska vara här tills ikväll då vi ska på möte med laget.
nu ska jag soooola lite tills hon kommer :)

louise är just nu påväg till göteborg där hon ska  fira valborg. så kvällen spenderas ensam.

Valborg 2009, bästa på länge? vi ska ha såååå kul :D


Kommentarer
Postat av: s

SÅÅÅ KUL (:

2009-04-29 @ 18:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0