var tog solen vägen?

skolan flöt på som vanligt. vi slöt halv två. men det hände en liten rolig grej, "någon" "råkade" trycka sönder glaset på en såndär röd brandlarm grej. så brandlarmet gick igång i hansa huset. alla var tvugna att gå ut, och brandbilen kom! haha x)
klockan två var det dags för det där praktiska passet med hockeygymnasiet igen! fyy. men vi var bara fem stycken idag, och det var rätt skönt. fast jag och emma gick ändå in i den andra salen, så vi kunde göra alla knäböj med ryck, frihopp eller vad det nu heter och alla övningar klokt och utan att bli uttittade och skrattade åt. 
det är seriöst äckligt hur våran lärare tar på oss, huuuu. man kan ju undra ibland, hur han tänker. 
vi var klara lite efter tre. halv fyra kom emmas buss, då cyklade jag hem. 

nu sitter jag och väntar på att louise ska komma hem, vi ska åka och handla. sen senare ska jag göra pannkakor :D wihuu vad gott verkligen! 
ikväll var det ingen träning med a-laget, så det blir väl tvn istället. 
imorgon väntar apoteket sedan fotbollsträning, på grääääs :D 

jag vill ha sol. jag vill ha pengar. NU!

JAG MÅSTE TRÄFFA RONJA MALMROS SNART!

  

Kommentarer
Postat av: R

hihi, vi får hitta på något snart Olviaaa! :D<3

2009-04-23 @ 18:28:39
URL: http://ronjos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0