kanonkul (tummen upp)

en ganska lugn dag på apoteket idag. när jag slöt, vid fyra, gick jag direkt hem, slängde i mig lite mat och packade lite grejer. sen åkte jag med mamma hem till dalhem.
klockan sex var det dags för fotbollsträning här i dalhem :D det började bra och allt var frid och fröjd, till vi gjorde nån jävla övning och så typ trampade jag på bollen och VRICKADE FOTJÄVLEN IGEN! ahhhh. så jag fick sitta bredvid och glo sista halvtimmen, fan vad jag hatar det!
när jag kom hem (till landet alltså) fastnade jag framför tvn, "hjälp, jag är med i en japansk tv-show". haha! :D
jag ska sova här i natt och imorgon blir det sovmorgon till nio, bussen till stan, inhandling av godis och sen nationella! iiihhh, jag är nervös!
nu väntar duschen.

fotjävel.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0