you're so stupid Rose!

åkte in till stan med louise imorse, hon släppte av mig hemma sen cyklade jag till skolan. jag och camilla körde den muntliga delen av nationella i engelska. det gick väl ganska sådär.
efter skolan gick jag och camilla hem till mig, lämnade cykeln och hämtade pengar. sen gick vi och köpte lite gottigott och efter det gick vi hem till camilla. vi började bläddra i förra årets skolkatalog. vi hittade massor med gullungar, hihi :) när vi kommit fram till att det egentligen inte var det vi skulle göra, utan se TITANIC så la vi oss tillrätta och började se! :)
GUD VAD JAG ÄLSKAR DEN FILMEN! GUD VAD JAG BLIR KÄR I JACK!
"Now you know that there was a man called Jack Dawson. And that he saved me, in any way a person can be saved. I don't eaven have a picture, he exist now only in my memories" 

halv sju var jag hemma igen, då började jag laga mat.
halv åtta gick jag ut och sprang. lite kortare bit än vanligt, skönt.
efter jag duschat fick jag sms av camilla som frågade om vi skulle strunta i att ut och gå ikväll (som vi planerat förut) eftersom hon skulle hem till andreas och se hockey-vm. så det blev ingen promenad. istället blev det hockey-vm för min del med. och nu spelas det förlängning för fullt här!
oj, nu blir det straffar. heja sverige!
yes, mål sverige!
yes, inte mål lettland!
mål sverige! fan vad snyggt!  
fan, mål lettland.
NEJ. inte mål sverige :O
mål lettland. liv-jävel!
vad händer nu, lettland igen. dom börjar typ om.
satan, lettland gjorde mål. 
FAN SVERIGE!!!!!!!!! :@ 
vilken nit. 
 
förut idag fick jag sms av underbara sara. hon skrev, Olivia vi träffs typ inte så ofta längre :(
då kände jag verkligen hur mycket man kan sakna någon. helt sjukt. vi träffades ju verkligen varje dag förut! jag bara ville ha henne här och skratta åt henne som jag brukar! SARA <3

IGÅR FÖRFAN!
Valdis kom fram och pratade med mig, han undrade om jag ville börja träna med a-laget den här säsongen. han tyckte att jag skulle det. det kändes verkligen så himla bra när han stod där och sa, Olivia du är jätteduktig med sin lettiska brytning. åh, vad glad jag kände mig. och så sa jag att jag ville träna med dom. så hej a-laget :D
 


Kommentarer
Postat av: S

ååååh jaa vi måste ses snart :( <3333

2009-04-28 @ 09:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0