taskeballe

ny vecka igen. fan vad tiden går fort.
vi hade ingen lärare sista lektionen, så vi fick sluta halv två :) jag gick hem med camilla och sngsak. sara kom hit och vi pratade lite. halv fyra skulle hon iväg med bussen. iiiiih! lycka till till henne :D  
jag la mig på soffan och tänkte se film, men somnade. klockan fem vaknade jag. louise kom hem och vi åt. sen åkte jag med henne till P18. hon tränade fotboll och jag sprang. först uppvärmning 1 km. sen 2 km. kul att jag blev omsprungen av små hockeykillar.. sen sprang jag ända vägen hem också.
det var faktiskt ganska härligt att springa :) iaf första kilometern, jag var rätt slut när jag kom hem kan jag säga.
foten är ännu blå och svullen, det gick bra att springa. men nu efter gör det ont :/
imorgon ska vi springa 5 km på tid med ibg. inte kul.
nu är det läggdags.

give me your lips, and with one kiss we begin?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0