SOLIGA ONSDAG :D

idag har det verkligen varit vår, så himla härligt :D
det var en riktigt skön dag i skolan faktiskt, första lektionen "sket det sig" som lärare börje sa. det fanns inga datorer lediga och vi kunde inte jobba, så vi fick sluta. andra lektionen satt vi bara och lyssnade på när börje babblade, eller jag mest aprilskämtade på sms med massa folk :D och så ställde vi fram klockan så vi slöt tidigare. sen var det pannkakor till lunch :D efter lunch hade vi klassråd, sen handel. och på den lektionen satt plenninge och läste norrmannenskämt, alla barnen skämt och blondin skämt. det var kul :) vi fick sluta en halvtimme tidigare där med.
då gick jag till caffis och seplade kort med emma och emma. klockan två skulle vi, jag och ena emma, ha PRAKTISKT PASS MED HOCKEYGYMNASIET! inte kuuul. vi gjorde massa knäböj och skit, jag kunde ingenting.
efter det såg jag semi och finalen i sävecupen med sara. kul att få träffa henne, det kändes som en evighet sedan även fast det var igår. och när hon åkte så kändes det som att jag inte skulle få se henne på hur länge som helst, men så kom jag på att hon ska till mig imorgon :D
jag cyklade hem i det soliga vädret och precis när jag låser upp dörren får jag sms av Ronja The King som frågar om jag vill följa med henne och Carro och äta glass på hamnen. och såklart ville jag det, så det var bara att låsa igen och traska iväg :)
vi hade asmysigt med våra glassar i vårsolen :)
hoppas vi ses snart igen hörrni, och att vår picknick blir av!





imorgon är det sävefest och jag har bestämt mig för att inte gå :( det är inte bra när man är  lite sjuk, ska med båten på fredag morgon och har viktig match på fredag eftermiddag..

ÅRETS APRILSKÄMT:
Mamma: Att jag blivit knuffad in i ett skåp och slått ut en tand.
Karolina: Att jag tappat mitt tandsmycke och att jag skulle färga håret kastanjbrunt
Sara: smsade från camillas mobil och låtsades vara en kille som var alldeles totalt dökär i henne
Sebastian: Att jag förgat håret mörkt
Ronja: Att jag skulle vara med en pojk vars namn jag inte tänker nämna.

nu väntar en varm dusch och en ännu varmare säng.

Kommentarer
Postat av: ronja

den här dan var toppen!!

Självklart, picknick i almedalen, snartsnartsnart! :D<3

2009-04-01 @ 22:54:36
URL: http://ronjos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0