senare samma onsdag

sara var här, som sagt. vi flummade, garvade och slogs som vanligt. alltid lika härligt att få spendera några timmar med den tjejen :)
vi åkte med saras mamma till södervärn där vi skulle ha möte. på mötet pratade vi lite om säsongen som varit och den som kommer. verkligen kul att träffa laget igen :D
vill bara säga att sara steen är bäst. poängligan i div.2 på gotland vann hon med sina 46 poäng. och sen vann hon även den i div.2 på fastlandet med 55 poäng!
nästa säsong kanske vi bildar en underförening och heter Endre IK så vi kan kvala till div.1. hoppas, hoppas allt blir som vi tänkt! :)

efter mötet åkte jag med mammi till öster, jag och issa kollade lite efter klänningar. dom hade ju kvällsöppen på öster ikväll :) sedan kom även ronja, fast då skulle issa hem. jag och ronja gick och tittade en stund. tillslut orkade vi inget mer så det blev mcdonalds. härligt att få prata lite med bästaste ronja :)
lite senare kom också amalia och sen carro. vi gick en stund på stan igen och köpte bland annat en viktig liten detalj till imorgon :D JAG LÄNGTAR TILL IMORGON SOM FAN! är så grymt taggad :D
fast först ska man då till apoteket, men tiden brukar gå rätt fort där :) efter det ska jag handla klänning med sara och issa. sen ska vi hem till mig och göra oss i ordning :D linda malm kommer också, kuuuul :D

det är verkligen supertråkigt att vara själv hemma. tur att man har mobilen och datorn!
nu är det förlängning i hockeyn igen. hoppas det blir straffar! :D fast njaa, sverige verkade ju inte vara så bra på det.
aja, nu ska jag ta mig en kopp te, se klart hockeyn sen sova :)

godnatt.
glöm inte att säga grattis till kristian hellgren idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0