långfredag

det blev ingen heldag med sara idag :/ men det får bli en annan gång :D
jag låg kvar i sängen ända till lite över elva idag! ändå förlorade jag..
jag åt frukost ute på terassen i solskenet, mysiigt :) sen gjorde jag lillbrorsan glad genom att hoppa massa studsmatta med honom. och spela fotboll, och brännboll och kubb! jisses. men jag vann i allt :D
sen var det dags för oss barn (alla utom aron) att måla ägg, vilket vi gör varje långfredag :)  
haha, kul att jag säger barn, vi är liksom 22, 20, 19, 17, 15  och 9 år x)

    

efter det hjälpte vi mamma att fixa lite med maten, sen gick vi ut och hoppade mer studsmatta.
sen åt vi god mat, med heela familjen :D sen mer studsmatta, sen lite plugg, sen mer studsmatta!
lite senare hamnade jag framför tvn och en film som hette underbara älskade. huuu, vad hemsk den var. men bra :)
jakob frid har tjatat hela kvällen att jag skulle komma till honom och några grabbar i gympasalen, och han gav sig verkligen inte. jag fick typ skrika i telefonen att jag inte ville. men han bara fixade så jag kunde få skjuts och massa. haha. jag kände mig lite taskig, men det får han ta. ett nej är ett nej.

imorgon är det lördag, hoppas det blir fint väder så man kan vara ute :D fast jag har en massa skolarbete att göra :/ ahh.

nu är det sovdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0