I bet she's beautiful

igårkväll tänkte jag att jag skulle se en film innan jag somnade. jag letade genom louises dator för att hitta en som jag aldrig sett, och jag hittade en! "The reader". konstigare film får man ju leta efter. när det hade gått en timme av filmen och huvudpersonerna hade haft sex i ungefär 45 av dom 60 minuterna så stängde jag av och somnade.
idag vaknade jag halv tio, gick ner och åt frukost med systrar, en broder och mamma.
sen gick jag och mina vackra systrar ut i solen. vi låg och stekte hela förmiddagen.



klockan tre var vi södervärn för det var avslutning med endre. vi mixade alla endrelag och spelade mot varandra. det gick bra för mitt lag i år faktiskt. efter två jämna och svinjobbiga matcher var vi i final! den var också jämn och var tvungen att avgöras på straffar. vilket visade sig inte vara vår starka sida.
första kommentaren jag fick (av sara steen) trodde jag skulle vara typ bra jobbat, synd att ni inte vann eller något sånt. men istället kommer hon fram till mig och säger. olivia, du är röd som en tomat i ansiktet!
tack, vilken komplimang. ;) jag kan väl inte hjälpa att jag blir röd i fejsan så fort jag rör på mig.
jag fick i alla fall träffa några sötnosar som jennifer hellgren, linda malm, ida nilsson, sara steen och ronja malmros! :D wiie.

hemma i dalhem väntade middag med hela familjen, mysigt!
sedan dusch, lite tv och nu sitter jag här. ska sova här (i dalhem) i natt. och imorgon är det skola, redan.
tiden går fort när man har roligt, eller hur? :)

SNART ÄR DET VALBORG! CAMILLA :D


I wonder if he knows he's all I think about at night

Kommentarer
Postat av: ida

Underbart att träffa dem som va där igår, sötnos på dig själv!

2009-04-27 @ 18:07:40
URL: http://idaadi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0