en minnesvärd promenad

Onsdag 15/4

Olivia och Oliver = NAMNSDAG :)
jag och sara cyklade PÅ EN CYKEL, PÅ SAMMA SADEL, 4 FUCKING KM! asjobbigt.
vi eldade som sagt vid en sjö, i follingbo.  och det var mysigt och roligt, fast lite kallt.
hem hade sara speeeeeeeed.  

 


Torsdag 16/4
Jag satt klockan på kvart i åtta, ringde till apoteket och sa att jag inte kom för in vrickade fot. somnade, vaknade igen tio i elva. solen skeeen :D jag åt lite frukost ute i solskenet, blev sittandes där till lite innan tolv. då gick jag och åt lunch med camilla. Jag fick höra om hennes sena kväll och blåmärke på läppen, askul :) klockan ett var jag hemma igen. då satte jag igång att verkligen STORSTÄDA. efter ca 2 timmar var jag klar, och det kändes skönt. ganska fint blev det också :) men jag var helt slut, så jag la mig på sängen och satt på en film. twilight. den var verkligen askonstig och verkligen inte som jag trodde. tråkigt.
halv sju började jag laga mat. sen kom camilla och vi såg a walk to remember. och, som jag anade, började hon verkligen störtgråta i slutet.


camilla skulle börja ge sig iväg till f. och tvingade även med mig. det var ganska kul faktiskt, med tanke på att en viss annan person var i rummet bredvid. vi såg en film, sen ungefär kvart i elva gick JAG (camilla var kvar) hem och sov. 

Fredag 17/4
GRATTIS JENNIFER HELLGREN OCH CLARA LARSSON! :D
jag pallrade mig iväg till apoteket idag. det gick bra och det var väl ganska kul som vanligt :) på lunchen fick jag reda på att sara brutit armen, eller jag vettifan om hon bara hittar på :S jag måste se det med egna ögon för att tro det!
jag fick sen sluta vid tre, då gick jag till coop och köpte lite godis och läsk. sen gick jag hem, packade ihop lite grejer och halv fem tog jag bussen hem till dalhem.
och typ vid lite efter sex var jag, karro, julia, mysan, anna, mikka, ronja och hilda vid spången i dalhem! :D lite senare kom också sebastian, adam, karro, frid tobias, erica och rebecca. Vi grillade, spelade kubb, spelade fotboll, tog kort, mysade vid elden, skrattade, frös, luktade rök, såg ingenting för att det blev mörkt, åkte till församlingshemmet, körde sugleken, berättade roliga historer, berättade spökhistorier. och sen var väl klockan runt tolv och jag vågade inte cykla hem! så pappa kom och hämtade mig :D
somnade som en stock



bilder kommer på facebook, i hope :)


Lördag 18/4
sov till tio då mamma kom in och väckte mig :/ åt frukost och fick syn på korten från sm! vilken pudding!

 

IDAG ÄR DET SM-FINALERNA I GLOBEN! OCH JAG ÄR INTE DÄR! :'(
det får ses från tvn i år..




Kommentarer
Postat av: Camilla

Men riktig snygging bild då ;) men se, såååå hemska vare faktiskt inte där, och du hade faktiskt inte behövt sminka dej om du inte ville ;)

2009-04-18 @ 15:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0