2012-01-16

Den här veckan mår jag bättre, eller jag mår bra! Har bara en jävla träningsverk efter i måndags..

Fifan, imorse fick jag skrapa bilen som en galning. Utsida, insida, rubbet. Det hade gått snabbare att gå till jobbet.. Får överväga det till imorgon.

Idag blev jag och Adam bjudna på lunch av hans mamma. Vi var på Märtas, det var trevligt och gott!!

Just nu sitter jag i köket och fyller på med energi innan träningen. Adam lagar mat till kvällen, han är bra på det!

Om en timme är det samling, hoppas kvällens träning blir rolig! Vi har match i helgen, en riktigt viktig match, som vi ska vinna!! Det ska bli kul!

Och en annan grej som ska bli kul är att fylla år!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0