2012-11-08

Idag har jag varit hos naprapaten eftersom jag har ont precis där ben och muskler möts på insidan av benet. Jag fick massage som gjorde skitont och även elektricitet och laser. Det var rätt skönt. Såklart fick jag även med mig ett papper på lite stretchövningar..

När jag kom hem från jobbet möttes jag av nystekta pannkakor som Adam gjort. Det var gött innan träningen!

Träningen gick ok. Nu börjar vi tagga för match!!!

Snart ska jag och mina sambos se new moon. Jag vill egentligen gå och lägga mig tidigt men jag känner att jag inte kommer kunna slita mig från filmen.. Jag ser fram emot premiären av den nya filmen!!!!

Imorgon är det fredag, wohoo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0