2012-03-28

nu har jag suddat ut min inledande mening typ 3 gånger. jag har börjat med att skriva vad jag gjort idag. men kände att det inte var något viktigt. även fast det känns som att jag har gjort massa bra, viktiga saker idag. massa småplock.

jag har tränat lite mary kay på adam och issa. det var kul! sen har jag tränat också, det gick inte jättebra. jag börjar bli lite nervös, det är ju faktiskt bara en och en helv vecka kvar nu.....

killarna har åkt till o'learys för att se fotboll, så det är bara jag och issa hemma. vi ska nog baka kladdkaka sen. gotttt!

fan vad jag har ont i huvet.

juste, KAROLINA NORSKEN LYNGSTAD fyller 20 bast idag. Ett stort grattis till henne!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0